774 453 355

Záruční i pozáruční servis klimatizací

Jsme certifikovaný servis pro opravu klimatizací značek TOSHIBA, Mitsubishi a Gree.

U námi dodávaných klimatizací garantujeme reakci servisního technika do 48 hodin od nahlášení závady. Pokud se tak nestane, máte právo objednat si jiného dodavatele klimatizací, a my vám celý jeho zásah proplatíme.

Náš tým zkušených pracovníků má více než 30 let praxe a jsou 2x ročně proškolováni přímo u nejlepších výrobců klimatizací.

Pamatujte, že klimatizace se vám rozbije vždy při provozu, ne když stojí. Léto bez servisu je pro každou klimatizaci utrpením.

Pravidelným servisem prodloužíte životnost vaší klimatizace a také udržujete proudící vzduchu čistý, bez bakterií a jiných škodlivin.

„Pamatujte, že klimatizace se vám nikdy nerozbije v zimě nebo při nečinosti, ale zrovna v těch největších vedrech za plného provozu, když jí nejvíc potřebujete.“

Seznam nejčastějších závad klimatizačních jednotek:

– zápach z klimatizace
– z klimatizace vytéká voda
– z klimatizace nefouká chladný vzduch
– klimatizace málo chladí
– klimatizace netopí
– klimatizace je z ničeho nic velmi hlučná
– klimatizace vyhazuje pojistky

Pokud vás toto téma zajímá blíže, přečtěte si článek o Nejčastějších závadách klimatizací, které mohou nastat v průběhů fungování klimatizace. Najdete v něm spoustu tipů a rad, jak se závadám vyhnout a jak vlastním používám prodloužit její životnost. S pravidelnou servisní kontrolou se jim ale můžete z velké části zcela vyhnout.

Seznam úkonů, které můžete při servisu od nás očekávat:

– vyčistění všech filtrů
– vyčištění a dezinfekce výměníku,
– vyčištění výparníku
– detekce úniku plynu
– čištění kondenzátoru tlakovou vodou (při silném znečištění čištění tlakovou vodou, za příplatek)
– kontrola elektroinstalace
– kontrola kompresoru
– kontrola chladivých okruhů
– kontrola tlaku a teplot chladiva
– kontrola uchycení jednotky
– kontrola správné funkčnosti jednotky prostřednictvím diagnostiky

Jak často má technik docházet na kontroly a servis klimatizace?

1x ročně v případě, že je klimatizace provozována pouze sezónně (chlazení v létě)
2x ročně v případě, že je klimatizace provozována celoročně (chlazení v létě, topení v zimě)
V případě, že není prováděn pravidelný servis 2x ročně, nemusí být uznána záruka.

Pravidelný servis prodlužuje životnost klimatizace až o několik let.

Při nedodržování pravidelného servisu se zvyšuje spotřeba elektrické energie, zařízení se přehřívá a může dojít až ke zničení kompresoru nebo ovládacího bordu. Při chlazení vzniká ve vnitřní klimatizační jednotce vlhkost, která poskytuje ideální podmínky pro vznik bakterií a plísní.

Ceník pravidelného záručního servisu vč. dezinfekčního servisu:

PoložkaKč bez DPH
Základní cena servisu za split (tj. vnitřní + venkovní jednotka)2 500
Cena servisu za split (tj. vnitřní + venkovní jednotka) pro zákazníky po 50% slevě1 250
Cena servisu technika za 1 hod550
PoložkaKč bez DPH
Základní cena servisu za split (tj. vnitřní + venkovní jednotka)2 500
Cena servisu za split (tj. vnitřní + venkovní jednotka) pro zákazníky po 50% slevě1 250
Cena servisu technika za 1 hod550

Všechny ceny jsou uvedeny bez dopravy.

Ceník je platný od 1. 1. 2020.

Před a po našem servisu:

Něco málo z našich servisních příběhů ve fotogalerii:

Vyberte si tu správnou klimatizaci nebo příslušenství