Proč je délka záruky klimatizace tak moc důležitá?

Proč se zabývat délkou záruky klimatizace?

Většina návštěvníků, kteří navštíví web s klimatizacemi, uvažuje o její koupi. Drtivá většina porovnává klasické parametry jako je výkon, hlučnost, spotřeba, cena, servisní služby atd. Jeden důležitý parametr téměř přehlížejí a tím je záruka. 

Příběh: Jak nám život zhoršila krátká záruka

V životě jsme zažili trampoty při nákupu kancelářských židlí s krátkou zárukou. Tyto zkušenosti nás dovedli k systému, kdy na naše klimatizace poskytujeme záruku až 7 let a záruka na klimatizace se stala nejdelší zárukou na trhu s klimatizacemi. Zpět k příběhu.

Hned po roce užívání nových kancelářských židlí začaly praskat stehy a rukojeti židlí vyrobené z plastu se velmi rychle zlomily. Dokonce tak, že si kolegové málem rozbili hlavu o nábytek co stál na nimi. Údajně kvalitní židle byly naštěstí v záruce, tak jsme tedy přistoupili k reklamaci.

Prodejce reklamoval poškozenou židli tak, že nám dodal náhradní díly z nově dodávaných kusů. Vše bylo po dobu krátké záruky v pořádku. Avšak po vypršení záruční doby se bohužel kancelářské židle kazily dál.

Snažili jsem se od prodejce nakoupit náhradní díly, bohužl však už výrobce žádné náhradní díly neměl. A tak jsme museli koupit kancelářké židle nové. Zcela se nám potvrdilo přísloví Laciné, 2x placené.

Byl to pro nás šok, kupovat po dvou letech novou sadu kancelářských židlí. A to šlou pouze o kancelářksou židli. Představte si, že to stejné se může stát se zárukou u Vaší klimatizace. Klimatizaci máte namontovanou, doma vymalováno, nový koberec a najednou se klimatizace zastaví. Je velké horko +35 stupňů celsia a tak voláte svému dodavateli klimatizací. Na druhé straně telefonu slyšíte: “nezlobte se, je sezóna klimatizace není v záruce a já k Vám nyní nemohu přijet.” No to je k naštvání, ale pojďme ještě dál.

Za měsíc se dodavateli podaří přijet a zjistí, že závada nastala v důsledku vyhořelé základní desky klimatizace. Jen materiál, by běžně stál 12.000 – 15.000 Kč, ale Váš dodavatel Vám oznámí, že se již náhradní díl nevyrábí. Vy si musíte koupit klimatizaci novou! Platit klimatizaci po 3 letech včetně montáže znovu!?

Výhodou Klimatizací – Hustopeče, je že poskytují na vybrané klimatizace prodlouženou záruku až 7 let, což je dvakrát i třikrát delší živostnot než u Vašich domácích spotřebičů a jiných dodavatelů klimatizací. Každý klient navíc získá slevu 50% na velmi kvalitní servis prodlužující životnost klimatizace. Díky tomu naše klimatizace fungují i 15 i 20 let! 

A co když nastane porucha  době záruky?

Děláme vše proto, aby porucha nenastala. A pokud se na našich klimatizacích závada projeví, zafunguje garance reakce servisního technika do 48 od nahlášení závady. Vynasnažíme se problém vždy rychle vyřešit. Avšak stát se může vše, a proto pokud se nebudeme Vašemu problému věnovat do 48 hodin, máte právo si zavolat jiného odborného servismana, který zodpovědně a odborně opravu provede a postup zaznamená. My Vám pak takový zásah zaplatíme ze svého.

A právě tyto nadstandartní služby poskytují Klimatizace – Hustopeče. Zavolejte nám na tel: +420 774 453 355 a pojďte si nechat ukázat jak Vám ještě umíme pomoci.

Jak jsme montovali na jednu špatně provedenou přípravu

Jednou jsem jel na prohlídku k zákazníkovi, kde dle informací měla být již hotová příprava. Ve dveřích mě přivítal milý mladý pan domácí a pozval mě nahoru do pokojů, kde se měly montovat jednotky. Cestou po schodech mi nadšeně povídal o tom, jak si montáž...

Jak probíhá stavební příprava krok po kroku?

Kdy je vhodný čas? Nejlepší čas je ihned jakmile se ke stavbě nebo rekonstrukci rozhodnete. Poptávat si elektrikáře nebo vodaře je úplně běžnou věcí a stejně tak byste měli myslet i na chlazení. Pamatovat musíte také na to, že ve firmách se obvykle netočí specialisté...

U klimatizace se šetřit nevyplácí

U klimatizace se šetřit nevyplácí

Klimatizace se pomalu ale jistě stává nedílnou součástí našich obydlí. Při výběru vhodné klimatizace hrají roli velké množství faktorů. Mnohdy se ale zákazníci neřídí radami odborníků v domnění, že když dají na vlastní názor, tak ušetří. To se často ukáže jako veliká chyba. Vítejte v příběhu tvrdohlavého zákazníka, který o peníze přišel.