Záruční i pozáruční servis klimatizací

Jsme certifikovaný servis pro opravu klimatizací značek TOSHIBA a DAIKIN.

Garantujeme reakci našeho technika do 3 hodin od nahlášení závady.

Pokud se tak nestane, máte právo objednat si jiného dodavatele klimatizací, a my vám celý jeho zásah proplatíme.

Náš tým zkušených pracovníků má více než 30 let praxe a jsou 2x ročně proškolováni přímo u jednotlivých výrobců klimatizací.

Jen my máme na skladě 95 % originálních náhradních dílů.

Pravidelným servisem prodloužíte životnost vaší klimatizace a také udržujete proudící vzduchu čistý, bez bakterií a jiných škodlivin.

„Pamatujte, že klimatizace se Vám nikdy nerozbije v zimě nebo při nečinosti, ale zrovna v těch největších vedrech za plného provozu, když jí nejvíc potřebujete.“

Seznam nejčastějších závad klimatizačních jednotek

– zápach z klimatizace
– z klimatizace vytéká voda
– z klimatizace nefouká chladný vzduch
– klimatizace málo chladí
– klimatizace netopí
– klimatizace je z ničeho nic velmi hlučná
– klimatizace vyhazuje pojistky

Toto jsou nejčastější poruchy, které u klimatizačních jednotek mohou nastat.

Pokud vás toto téma zajímá blíže, přečtěte si článek o Nejčastějších závadách klimatizací, které mohou nastat v průběhů fungování klimatizace. Najdete v něm spoustu tipů a rad, jak se závadám vyhnout a jak vlastním používám prodloužit její životnost. S pravidelnou servisní kontrolou se jim ale můžete z velké části zcela vyhnout.

13 úkonů, které můžete při servisu od nás očekávat

– vyčistění všech filtrů

– vyčištění výměníku,

– vyčištění výparníku

– dezinfekce výměníku

– detekce úniku plynu

– dezinfekce výměníku

– čištění kondenzátoru tlakovou vodou (při silném znečištění čištění tlakovou vodou, za příplatek)

– kontrola elektroinstalace

– kontrola kompresoru

– kontrola chladivých okruhů

– kontrola tlaku a teplot chladiva

– kontrola uchycení jednotky

– kontrola správné funkčnosti jednotky prostřednictvím diagnostiky

Jak často má technik docházet na kontroly a servis klimatizace?

1x ročně v případě, že je klimatizace provozována pouze sezónně (chlazení léto)

2x ročně v případě, že je klimatizace provozována celoročně (chlazení léto, zima)

V případě, že není prováděn pravidelný servis 2x ročně, nemusí být uznána záruka.

Pravidelný servis prodlužuje životnost klimatizace až o několik let.

Při nedodržování pravidelného servisu se zvyšuje spotřeba elektrické energie, zařízení se přehřívá a může dojít až ke zničení kompresoru nebo ovládacího bordu. Při chlazení vzniká ve vnitřní klimatizační jednotce vlhkost, která poskytuje ideální podmínky pro vznik bakterií a plísní.

Vyberte si tu správnou klimatizaci nebo příslušenství